.
Az flashmobra több akcióval készültünk, célunk a külföldi mobilitási programok népszerűsítése volt.
A fiatalokkal első lépésként megterveztünk egy óriás vásznat, amellyel szerettük volna felhívni az emberek figyelmét és bevonni őket az eseménybe.
A vászon azon kívül, hogy megjelenítette a fiatalok gondolatait a mobilitásról, interaktívan bevonta az utca embereit az akcióba.
Élő bejelentkezésekkel kívántuk megmutatni projektünket a facebook közösségnek. A vászon elkészítése után kimentünk a sétáló utcára és fiatalokat, időseket és családokat szólítottunk meg, hogy írják fel, számukra mit jelent az európai mobilitás? Többek között az utazás, az élmény, a tanulás, a barátok és új ismertségek szerzése szerepelt a lapokon.
A vélemények és gondolatok megosztása után a résztvevőknek lehetőségük volt az interaktív vásznunkhoz hozzáadni kézlenyomatukat és bedugni a fejüket a vásznon szereplő repülőgépbe is. ezzel jelezve, hogy velünk tartanak.